Un Campus no existeix sinó comunica. S’ha d’obrir i mantindre tots els mitjos que siguen factibles per una comunicació clara, eficaç, actualitzada, i oberta.
-
- Realització de reunions mensuals programades amb delegació d’alumnat, per vore les necessitats, problemàtiques, planificacions, etc.
- Revisar les línies de comunicació permanents per a ser sensibles a qualsevol necessitat que puga sorgir.
- Modernitzar la bústia de suggeriments, queixes i felicitacions amb especial èmfasi en el seu seguiment mitjançant un sistema de tracking o similar.
- Modernitzar el canal intern de comunicació per que garantisca la informació puntual dels actes i esdeveniments del Campus i evite les duplicitats i solapaments horaris.
- Fomentar que la nostra escola siga seu de nous congressos, conferències i seminaris i potenciar el taller de divulgació científica Comunica2, cortoons, etc.
- Assentar marques pròpies: “Jornada de Turisme Intel·ligent”, “Parlem del Medi Ambient”, “Telecomunicacions per la societat”.
- Continuar amb el Blog de ciència del Campus, amb la Setmana de la Ciència, fomentar la divulgació científica (ràdio i televisió) i ampliar la presència en noves xarxes socials.
- Potenciar la col·laboració amb el CEIC Alfons el Vell de Gandia i explorar les possibilitats de col·laboració amb altres centres i instituts d’investigació de les comarques centrals.
- Recolzar l’Anuari d’investigació per augmentar la visibilitat de la investigació al Campus (http://www.slideshare.net/CampusGandiaUPV )
- Consolidar les places de comunicació pendents al Campus.